رستمزاد گفت:با توجه به تداوم روند شیوع کرونا، فعالیت همه باشگاه‌های زیرزمینی به مدت یک ماه ممنوع و از امروز در صورت فعالیت، پلمب خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، رستمزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در خصوص عدم جلوگیری از تجمع در آرامستان‌ها ابراز نارضایتی کرد و گفت: با وجود موفقیت در اعمال محدودیت و تردد در بسیاری از اماکن تجمعی تاکنون نتوانسته ایم در آرامستان‌ها محدودیت تجمع اعمال کنیم.

رستمزاد اضافه کرد: به دلیل مسایل و مشکلات فرهنگی، احترام به اموات و خانواده متوفی با وجود مشکلات کرونا همچنان وجود دارد که نیاز به اصلاح و تغییر فرهنگ دارد.

او اظهار داشت: بر اساس بررسی‌ها و گزارش‌های انجام شده در تمامی شهرستان‌ها هم موفقیت چندانی در کاهش تجمعات در آرامستان‌ها حاصل نشده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام بیان کرد: باید از طریق رسانه ها، فرهنگ سازی عمومی، کمک معتمدین، اطلاع رسانی بسیار زیادی در خصوص خطر ابتلا در آرامستان‌ها و مراسمات عزا صورت گیرد تا بتوانیم در تجمعات کاهش دهیم.

او اعلام کرد: به رغم اعلام تخلف برای حضور کارمندان و مدیران در آرامستان ها، اما باز شاهد حضور افراد به دلیل فوت بستگان هستیم که با وجود احترام به همه اموات، اما باید برای سلامت افراد هم چاره اندیشی شود.

رستمزاد یادآور شد: حضور مداحان، بلندگو و افراد در آرامستان‌ها ممنوع است و نیاز است که با همکاری نیروی انتظامی از تردد در آرامستان‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.