دبیر کمیته عکاسان مطبوعاتی استان مرکزی از سوی کارمند فرمانداری اراک مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، عادل عزیزی عکاس خبرنگار، رئیس انجمن عکاسان استان مرکزی  و دبیر کمیته عکاسان مطبوعاتی استان مرکزی حین پیگیری کار عکاسان مطبوعاتی در فرمانداری اراک از سوی یکی از کارمندان فرمانداری مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

عادل عزیزی دبیر کمیته عکاسان مطبوعاتی استان مرکزی در مورد جزئیات این موضوع در گفت و گو با خبرنگار ما  گفت: با توجه به اینکه در دوران انتخابات تعدای از عکاسان مطبوعاتی استان مرکزی در حال انجام وظیفه جریمه شده بودند برای رفع سوء جریمه‌ها نامه‌ای در ۲۲ / ۴ / ۱۴۰۰ به فرمانداری ارسال کردیم.

عزیزی افزود: با توجه به اینکه این نامه ترتیب اثر داده نشده بود ۶/ ۶ / ۱۴۰۰ ضمن هماهنگی با روابط عمومی فرمانداری اراک با نامه جدید به پیرو نامه قبلی شخصا به فرمانداری اراک مراجعه کردم و دستور رفع سوء جریمه‌ها را از فرماندار برای متصدی مربوطه گرفتم تا این کار را انجام دهد.

او اضافه کرد:، چون دستور خطاب به آقای نصیری بود که در مرخصی به سر می‌برد این فرد به دستور ایراد گرفت و گفت باید دستور خطاب به شخص ایشان (مهدی چاغری) باشد که بنده دوباره به فرماندار مراجعه کرده و دستور را خطاب به ایشان گرفتم.

دبیر کمیته عکاسان مطبوعاتی استان مرکزی بیان کرد: با توجه به اینکه این متصدی کار خانمی را بدون نوبت انجام داد و بنده معترض شدم ایشان گفت شما باید در صف بایستی و بنده در پاسخ گفتم من فقط می‌خواستم نامه را به شما تحویل دهم و بروم تا کار سیستمی انجام شود و این کار نیاز به صف ندارد.

عزیزی ادامه داد: آقای چاغری در نهایت گفت کار شما را انجام نمی‌دهم و بنده به او گفتم پس کتبی بنویس، اما ایشان گفت نه کار را انجام می‌دهم نه کتبی می‌نویسم.

عزیزی تصریح کرد: در حالی که برگشتم تا دوباره به فرماندار مراجعه کنم ایشان توهین کرد و بنده پاسخ او را دادم که به من حمله کرد و دو ضربه به صورتم زد و وقتی به زمین افتادم  شروع کرد با لگد هم به من ضربه زدن که در نهایت نیروی انتظامی مداخله کرد و اقدام به شکایت کردم.

او با اشاره به اینکه بنده اقدام به شکایت کردم گفت: بعد از حدود ۴ روز نه تنها هیچ اقدامی در رابطه با کارمند خاطی فرمانداری صورت نگرفته و هیچ اقدامی هم در راستای دلجویی از بنده صورت نگرفته است بلکه یک تلفن بدون شماره به بنده شد و مرا تهدید کرد که عواقب کار با خودت است.

۱۶ آبان ۹۹ هم در حاشیه بازدید سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی اراک، امین بیرامی، خبرنگار روزنامه عطریاس در استان مرکزی مورد ضرب و شتم مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال این استان قرار گرفت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.