لغو عرضه نسخه‌های بعدی The Witcher ۳

طبق گفته CD Projekt، احتمالا عرضه بازی‌های رایانه‌ای Cyberpunk ۲۰۷۷ و The Witcher ۳: Wild Hunt تا سال ۲۰۲۲ به تعویق خواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از windowscentral، بازیکنان ممکن است مجبور شوند کمی بیشتر منتظر بمانند تا نسل بعدی بازی‌های Cyberpunk ۲۰۷۷ و The Witcher ۳: Wild Hunt را انجام دهند. در حالی که هنوز به صورت رسمی تاخیر در عرضه آن‌ها به بازار اعلام نشده است، CD Projekt اشاره کرده است که این نسخه‌ها می‌توانند پنجره انتشار برنامه ریزی شده خود در سال ۲۰۲۱ را از دست بدهند.

گیمر حرفه ای

زمان احتمالی رونمایی از بازی‌های Cyberpunk ۲۰۷۷ و The Witcher ۳: Wild Hunt 

بازی‌های رایانه‌ای Cyberpunk ۲۰۷۷ و The Witcher ۳: Wild Hunt نمایانگر دو محصول شاخص از توسعه دهنده مشهور CD Projekt RED هستند و قرار است هر دو بازی در سال ۲۰۲۱ به روزرسانی‌های گسترده نسل بعدی را دریافت کنند تا با کیفیت بصری و عملکرد بهتر راهی بازار شوند. با این حال، طبق گفته VGC ، CD Projekt نمی‌تواند به زمان برنامه ریزی شده متعهد باشد و احتمالا رونمایی از یک یا هر دو نسخه نسل بعد تا سال ۲۰۲۲ به تعویق می‌افتد.

در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست، اما CD Projekt به راه اندازی پر سر و صدا Cyberpunk ۲۰۷۷ اشاره کرد که منجر به جنجال گسترده‌ای شد و به عنوان مثال عرضه میلیون‌ها نسخه از آن به خصوص در کنسول‌های قدیمی‌تر مانند Xbox One و PS۴ را ذکر کرد. به تازگی، با انتشار آپدیت‌هایی مانند به روزرسانی پچ ۱.۳ Cyberpunk ۲۰۷۷، این بازی کامپیوتری به سطح رضایت بخشی از عملکرد رسیده است.

کنسول بازی

Michał Nowakowski مسئول توسعه کسب و کار CD Projekt، گفت: "هدف ما انتشار نسخه بعدی Cyberpunk ۲۰۷۷ در اواخر امسال است. در عین حال، با در نظر گرفتن درس‌هایی که در طول یک سال گذشته آموخته ایم و با توجه به اینکه این پروژه هنوز در حال توسعه است، نمی‌توان با اطمینان کامل گفت که برنامه تولید تغییر خواهد کرد یا خیر. یک استودیوی خارجی به نام Saber Interactive نیز در توسعه این بازی‌ها به ما کمک می‌کند تا نسخه‌ای با کیفیت در اختیار گیمر‌های حرفه‌ای و طرفداران سری ایکس باکس قرار بگیرد."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار