مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۱۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۱۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در محور هراز

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت:در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، از حمل مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر از طریق محور هراز با خبر شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی، متهم را در حین حمل مواد مخدر با خودروی شخصی در محور مورد نظر شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ ثقفی گفت: ماموران در بازرسی از خودروی متهم ۱۲ کیلو گرم تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.
او افزود: متهم پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

ثقفی بابیان اینکه مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است، گفت: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می‌سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها و نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

ناکامی یک زمین خوار در کلاردشت

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیرمجاز بخشی از اراضی ملی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در بررسی‌های انجام گرفته توسط پلیس و نماینده اداره منابع طبیعی شهرستان کلاردشت مشخص شد، متهم ۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به صورت غیر قانونی تصرف کرده است.

سرهنگ دیلمی با اشاره به آزادسازی زمین تصرف شده با حضور ماموران، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش زمین‌های رها سازی شده از چنگ متهم بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف ۱۴ هزار نخ سیگار قاچاق در نوشهر

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه و فروش انواع کالاهی دخانی قاچاق توسط متصدی یکی از. احد‌های صنفی این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران دربازرسی در بازرسی از واحد صنفی مورد نظر ۱۴ هزار نخ سیگار خارجی به ارزشی بالغ بر ۱۲۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ درویشی در ادامه با بیان این که متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد، گفت: سیگار دریچه ورود به بسیاری ازناهنجاری‌های رفتاری و اجتماعی است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار