رئیس پلیس پیشگیری مازندران رویکرد محله محوری پلیس در پیشگیری و مهار جرائم را امری راهبردی و از نتایج موثر مشارکت محلات برشمرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران با بیان این که امنیتی پایدار است که از پشتوانه مردمی برخوردار باشد، گفت: پلیس امروز باید در همه ماموریت‌ها از پتانسیل عظیم مردمی در جهت پیشبرد اهداف و برقراری امنیت استفاده کند.

او افزود: در این راستا و به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و پیشگیری از جرائم در استان طرح‌های محله محور به صورت ویژه در دستور کار کلانتری و پاسگاه‌ها قرار دارد.

سرهنگ جعفری در ادامه به نتایج هجدهمین طرح محله محور که به مدت ۲ روز در سطح استان اجرا شد اشاره کرد و گفت: در این طرح، ماموران موفق به دستگیری ۱۲۲ سارق و کشف ۲۰۴ فقره سرقت در استان شدند.

او افزود: در این طرح ۳۶ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۲۷ از خرده‌فروشان مواد دستگیر و ۱۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری مازندران در پایان با ارزیابی مثبت از بازخورد اینگونه طرح ها، گفت: با استمرار طرح‌های محله محور از ابتدای امسال تا کنون شاهد افزایش ۳۷ درصدی کشف سرقت در حوزه کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار