رئیس هیات فوتبال استان همدان از استعدادیابی بیش از ۷۰۰ نوآموز در رده سنی زیر ۱۶ سال در طرح استعدادیابی فدراسیون فوتبال استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس صوفی، رئیس هیات فوتبال استان همدان گفت: مرحله مقدماتی استعدادیابی که با حضور نمایندگان استعدادیاب فدراسیون فوتبال در همدان برگزار شد، عملکرد فنی بازیکنان شرکت کننده مورد ارزیابی و تست فنی قرار گرفت.

او افزود: در مرحله مقدماتی این طرح بازیکن شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، کبودرآهنگ، رزن و فامنین حضور داشتند.

رئیس هیات فوتبال استان همدان بیان کرد: در نهایت ۱۰۰ بازیکن برای حضور در مرحله نهایی انتخاب که در پایان بر اساس جمع‌بندی مربیان استعدادیاب، هشت بازیکن اصلی و چهار بازیکن ذخیره معرفی شدند.

صوفی افزود: این بازیکنان منتخب اواخر شهریور در طرح استعدادیابی منطقه غرب کشور به میزبانی همدان حضور خواهند یافت.

او گفت: استان همدان یکی از پایلوت‌های اجرای این طرح در کنار خراسان رضوی و اصفهان انتخاب شده و استقبال خوبی نیز از این طرح شده است.

رئیس هیات فوتبال استان همدان با اشاره به مراحل اجرایی این طرح با نام نویسی در سامانه فدراسیون افزود: سامانه استعدادیابی فدراسیون فوتبال برای نخستین بار و با دستور رییس فدراسیون و همکاری دپارتمان فن آوری و اطلاعات راه‌اندازی و بارگذاری شده است.

صوفی ادامه داد: این سامانه استعدادیابی مختص بازیکنان زیر ۱۶ سال است که پس از ثبت اطلاعات شخصی خود در سامانه تعریف شده از سوی استعدادیاب‌های فدراسیون فوتبال در چهار منطقه کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

هم اکنون بیش از ۱۰ هزار فوتبالیست به صورت سازمان یافته در استان همدان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/غ

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.