رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین با اشاره به اتمام واکسن کرونا در استان قزوین، از همشهریان خواست قبل از مراجعه به مراکز واکسیناسیون با شماره ۳۳۶۹۵۸۰۱ تماس بگیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،دکتر مهرعلیان رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین در مرکز تجمیعی واکسیناسیون نمایشگاه بین المللی قزوین گفت: واکسن سینوفارم تمام شده است و تا ساعت ۱۲ ظهر فقط واکسن ایرانی برکت در هر دو دوز به متقاضیان تزریق می‌شود.

دکتر مهرعلیان افزود: امروز پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ فقط مجتمع واکسیناسیون کرونا مستقر در نمایشگاه بین الملل قزوین فعال است و سایر مراکز واکسیناسیون کرونا شهر قزوین تعطیل هستند.

در این اطلاعیه آمده است: در مجتمع واکسیناسیون نمایشگاه بین الملل واکسن کوبرکت در دو نوبت اول و دوم و سینوفارم فقط برای نوبت دوم تزریق می‌شود.

مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین از شهروندان خواست، برای دریافت دوز دوم واکسن آسترازنکا و سینوفارم در نوبت اول به مراکز واکسیناسیون کرونا مراجعه ننمایند و در صورت موجود شدن واکسن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده، مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک ایران گفت: چهل و دومین محموله واکسن وارداتی کرونا ساعت ۴:۳۰ صبح امروز پنجشنبه ۱۱ شهریور وارد کشور شد.

او افزود: این محموله شامل یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۶۰۰ دوز واکسن آسترازنیکای چینی از سبد کووَکس بوده که تشریفات گمرکی آن بلافاصله در پای پرواز انجام شد و در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

به گفته جمال ارونقی، با ترخیص و ورود این محموله واکسن وارداتی، تعداد واکسن‌های وارداتی کرونا از ۳۰ میلیون دوز گذشت و به ۳۰ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۲۱۰ دوز رسید.

او افزود: طبق بررسی‌های صورت پذیرفته، بزرگترین محموله واکسن وارداتی کرونا تاکنون، ظرف ۲۴ ساعت آینده وارد کشور خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار