فرماندار شهرستان بهار گفت: یکی از ضعف‌های شهرداری بهار نداشتن الگو و تشکیلات فرهنگی مناسب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احسان قنبری، فرماندار شهرستان بهار در مراسم تودیع و معارفه شهرداری بهار با تقدیر از زحمات یاری، شهردار سابق این شهر با خطاب به مجیدی شهردار منتخب این شهر بیان کرد: جزیره شادی به هر علتی معطل مانده است و باید با حفظ منافع شهرداری این فضا فعال شود و همچنین ساماندهی ورودی شهر بهار و تعریف المان‌های زیبا نیز نیاز این شهر است.

امام جمعه شهر بهار هم در این مراسم با تقدیر از خدمات شهردار سابق وی را دارای اخلاق و رفتار نیکو توصیف و بیان کرد: علیرغم مشکلات فراوان در حوزه شهری، کمر همت را بسته و با تعامل و مشورت پذیری و تدبیر توانست گام‌های مهمی در جهت پیشرفت شهر بردارد.

حجت الاسلام علی ارزنده در ادامه ضمن تبریک به مهندس مجیدی شهردار جدید بهار و آرزوی موفقیت برای وی در انجام امور محوله، توصیه‌هایی را جهت پیشبرد مناسب اهداف مدیریتی بیان کرد.

شهردار جدید شهر بهار نیز با بیان اینکه یکی از پتانسیل‌های ویژه این شهر محور گردشگری است، گفت: تلاش خواهیم کرد از این ظرفیت به نحو احسن استفاده و طرح‌های گردشگری را تعریف کنیم.

مهدی مجیدی ادامه داد: هیچ درجه بندی بین شهروندان نداریم و همه ۳۰ هزار نفر شهر بهار محترم هستند و امیدواریم آن طور که زیبنده شهر بهار است بتوانیم خدمت گذاری کنیم.

در این مراسم از زحمات محمد رضا یاری تقدیر و مهدی مجیدی به عنوان شهردار جدید شهر بهار معرفی شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.