رئیس کل دادگستری استان مرکزی جزئیات تزریق واکسن کرونای تقلبی فایزر به مردم شهرستان محلات را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی از تحقیقات قضایی در زمینه تزریق آمپول متیل پردنیزولون به جای واکسن کرونای فایزر  به مردم  شهرستان محلات خبر داد و گفت: بررسی‌های تکمیلی جهت روشن شدن کم و کیف موضوع در دستور کار است.

حجت الاسلام موسوی افزود: گزارشی مبنی بر اینکه فردی با هدف واسطه‌گری با برقراری ارتباط با رئیس یکی از بیمارستان‌های شهرستان کاشان، با اعلام اینکه رئیس این بیمارستان واکسن‌های سینوفارم را به قیمت ۵ میلیون تومان و واکسن فایزر را به قیمت ۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رساند اخذ شد که رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او اضافه کرد: این فرد نسبت به معرفی متقاضیان به بیمارستان مربوطه مبادرت کرده و در این راستا در محل بیمارستان فوق و پس از ثبت کد ملی در سامانه، به تعداد حدود ۵۰ نفر واکسن چینی تزریق شده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: در همین زمینه ۵ نفر هم به بیمارستان موصوف در کاشان مراجعه تا واکسن فایزر را دریافت کنند که به این تعداد، آمپول متیل پردنیزولون تزریق شده است.

او ادامه داد: بدیهی است دستگاه قضایی با قانون شکنان عرصه درمان و سلامت با قاطعیت و سرعت برخورد کرده و در صورت اثبات، با هر فرد یا افرادی در هر جایگاهی برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.