طرح همدلی و همزبانی معماران خشت اول به منظور آموزش بیش از ۲۰ هزار اولیای نوآموزان پایه اول در مدارس ابتدایی استان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد محمدی معاون آموزش ابتدایی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح همدلی و همزبانی معماران خشت اول به منظور آموزش بیش از ۲۰ هزار اولیای نوآموزان پایه اول در مدارس ابتدایی استان اجرا می‌شود.

او افزود: برای تحقق این هدف، نزدیک به ۱۵۰ نفر از مدرسان میانی که آموزگاران موفق پایه اول ابتدایی و راهبران آموزشی و تربیتی هستند، آموزش‌های لازم را در قالب کارگاه‌های علمی و عملی فراگرفتند.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: محور‌های مهم این آموزش‌ها شامل آشنایی با اهداف و مفاهیم کتب درسی پایه اول، ویژگی‌های دانش آموزان سنین شش سال، همکاری و همراهی اولیا با معلمان و تبیین شرایط زیست بوم جدید «همه گیری کرونا و تاثیرات آن بر سیستم آموزشی کشور» است.

او اظهار داشت: مدرسان میانی و منطقه‌ای از روز شنبه ۱۳ شهریورماه تا ۱۰ مهرماه ۱۴۰۰ در قالب کلاس‌های آموزش خانواده سرفصل‌های مد نظر این برنامه را به اولیا دانش آموزان مدارس آموزش خواهند داد و اولیا جوان نوآموزان پایه اول ابتدایی را برای ورود فرزندان خود به مدرسه آماده می‌کنند.

محمدی ادامه داد: اجرای این طرح در تمامی مدارس و در قالب کارگاه آموزشی شش ساعته برای مدارس الزامی است و مدیران مدارس ابتدایی، با توجه به شرایط هر مدرسه بستر ارائه این آموزش‌ها را فراهم می‌نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار