صفری گفت:از ابتدای اجرای طرح احسان حسینی تاکنون ۳۳ هزار و ۶۰۷ بسته معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: هدفگذاری ما برای بسته‌های معیشتی در طرح احسان حسینی تهیه ۲۰ هزار بسته بود که با مشارکت خوب مردم ولایی استان زنجان، خیران و همت مراکز نیکوکاری تاکنون ۳۳ هزار و ۶۰۷ بسته معیشتی تهیه و بین خانواده‌های ایتام و نیازمند تحت حمایت توزیع شده است.

او ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده را بیش از ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: ارزش ریالی هر یک از بسته های  توزیع شده  بین خانواده‌های تحت حمایت بیش از ۱۷۵ هزار تومان برآوردشده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تأکید بر اینکه تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود، گفت: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد مهربانی #۰۲۴*۱*۸۸۷۷*، تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶، وشماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ هدایا و نذورات خود را جهت اطعام نیازمندان و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به کمیته امداد پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.