وزیر ورزش و جوانان گفت: طرح آمایش ورزش کشور بر مبنای زیر ساخت‌های موجود اجرایی می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد،  وزیر ورزش و جوانان گفت: طرح آمایش ورزش کشور طی سه ماه بر مبنای زیر ساخت‌های موجود اجرایی می‌شود.

سید حمید سجادی  در جمع خبرنگاران افزود: در طرح آمایش سرزمین، پروژه‌ها بر اساس مطالعات جامع، میزان پیشرفت و نیاز شهرستان‌ها و استان‌ها بررسی می‌شود.

او  با بیان اینکه بروجرد یکی از شهرستان‌های نمونه در ورزش است ادامه داد: با شیوع کرونا حدود ۶ هزار مکان ورزشی در کشور تعطیل شده است که البته تعطیلی و یا نیمه فعال بودن این واحد‌ها طبق دستور ستاد کرونا انجام می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: باید با برنامه ریزی و طبق تصمیمات و دستور ستاد کرونا کسب و کار‌های ورزشی راه اندازی شود چرا که برخی از این افراد شاغل در این بخش اجاره می‌دهند و با مشکلاتی درگیر هستند.

سجادی با تاکید بر اینکه تکمیل اماکن ورزشی باید در دستور کار قرار گیرد اظهار داشت: شرایط فعلی به گونه‌ای است که رصد برنامه‌های جوانان و قسمتی از مطالبات آن‌ها در حوزه اختیارات و وظایف سایر ارگان‌ها است و تلاش می‌شود اختیارات حوزه این وزارتخانه افزایش یابد.

او با اشاره به اینکه مکان‌های ورزشی باید کانون امید آفرینی باشند گفت: باید برنامه ریزی کرد تا اماکن ورزشی اوقات فراغت جوانان را پر و در جهت استعداد یابی بخش‌های مختلف ورزشی تلاش کنند.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار