سخنگوی شورای شهر شیراز گفت: هنوز پاسخ مستقیمی از وزارت کشور در خصوص اعلام نظر شهردار منتخب نداریم و احتمالا تا روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده در صحن علنی شورای شهر شیراز آخرین اظهارنظر‌ها در این مورد به مردم گزارش خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی اکبر سلطانی سخنگوی شورای شهر شیراز بیان کرد: قرار بود امروز در هیئت وزیران طرحی مصوب شود و براساس آن بتوان تغییراتی برای انتخاب شهرداران اعمال کرد، اما هنوز نتیجه نهایی را وزارت کشور به معنای نتیجه اعلام نکرده است.

او با بیان اینکه سید احسان اصنافی، شهردار منتخب شورای ششم شهر شیراز، نقص مدرک ندارد و تنها مشکلی که ممکن است وزارت کشور بر آن دست بگذارد، تاثیر سوابق ارشد مدیریتی ایشان است، افزود: این موضوع هم در دست پیگیری است.

سخنگوی شورای شهر شیراز ادامه داد: از نظر قانون، تطبیق سوابق خصوصی افراد با درجه و رتبه سوابق ارشد به عهده وزیر کشور گذاشته شده است.

سلطانی گفت: در صورتی که به دلیل سوابق مدیریتی شهردار منتخب شیراز رد شود، اعلام اصرار و طرح آن به شورای حل اختلاف کشیده خواهد شد و در غیر این صورت، مجددا فرآیند انتخاب شهردار با کاندیدا‌های مختلف به رای گذاشته خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: تنها هفت رای شورا برای اصرار بر انتخاب شهردار متنخب، کفایت می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.