معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در میان ۲۱ دانشگاه تیپ ۲ کشور در حوزه فناوری موفق به کسب رتبه اول شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خدارحمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : براساس آخرین رتبه بندی و اطلاعات موجود در سامانه نظارت و ارزشیابی فعالیت‌های توسعه فناوری دانشگاه‌های وزارت بهداشت امتیاز رتبه کل ترکیبی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در میان شاخص‌های موجود ۱۰۰ و برابر با رتبه یک می‌باشد.

او گفت : خوشبختانه در این رتبه بندی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در شاخص‌های پروژه‌های فناوری، قراردادها، ثبت اختراع، ارائه خدمات و جشنواره‌ها موفق به کسب ۱۰۰ امتیاز شده است.

خدارحمی افزود : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در محور هسته‌های فناوری و شرکت‌های دانش بنیان موفق به کسب ۷۱ امتیاز در منابع و اعتبارات ۴۶ امتیاز، محصولات ۴ امتیاز و توانمندسازی و فرهنگ‌سازی ۲۵ امتیاز شد و بدین ترتیب امتیاز کل ترکیبی دانشگاه علوم پزشکی برابر ۱۰۰ است که همین امر منجر به موفقیت در کسب رتبه اول در بین ۲۱ دانشگاه تیب ۲ کشور شده است.

او افزود : این رتبه برای سومین سال پیاپی کسب شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.