با حضور عسکری آزاد رئیس هیئت مدیره بنیاد برکت کشور ، امام جمعه نیکشهر و جمعی از مسئولین مدرسه ۶ کلاسه روستای سوچنکان به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عسکری آزاد رئیس هیئت مدیره بنیاد برکت کشور در آیین افتتاحیه  مدرسه ۶ کلاسه گفت : فعالیت در حوزه های عام المنفعه یک اقدام ارزشمند و معنوی است و تشویق خیرین به چنین اقدامات ماندگاری را وظیفه خود می دانیم.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی یعقوبی امام جمعه شهرستان نیکشهر در این مراسم بیان کرد: خیرین در سال های اخیر تاثیر بسزایی در عمران و آبادانی کشور داشته اند و با اقدامات خیر خواهانه در مناطق محروم لبخند را به مردم هدیه داده اند .

امام جمعه شهرستان نیکشهر افزود : ساخت مدرسه بالاخص در مناطق محروم می تواند علاوه بر پرورش نیروهای انسانی کار آمد از بسیاری از نا هنجاری های اجتماعی جلوگیری کند.

ساره باور مدیر آموزش و پرورش نیکشهر نیز ضمن قدر دانی از خیرین مدرسه ساز اظهار داشت : نگاه خیرین کشوری به تامین زیر ساخت های آموزشی برای مناطق کم برخوردار گامی موثر برای تحقق عدالت آموزشی است.

حسین اصغر روکی نماینده خیّر و سرپرست ساخت مدرسه ۶ کلاسه سوچنکان گفت : این مدرسه توسط وارث زنده یاد نصرالله یاوری در مساحت ۱۰۰۰ متر مربعی و با یک میلیارد تومان اعتبار در روستای محروم سوچنکان ساخته شده است .

وی افزود : این مدرسه با زیر بنای ۴۱۰ متر مربع با پیگیری و همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیکشهر در مدت ۳ سال به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار