معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت از ۱۶ طرح برق‌رسانی به مناطق روستایی و عشایری این استان بهره‌برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن کریم پور معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در هفته دولت طرح برق رسانی به روستا‌های بدون برق طرسک و شاطه از توابع شهرستان جغتای،قزلی و خواجه گرداب و بیجیرک از توابع شهرستان چناران، سوسناری علیا از توابع بجستان، نیشابورک از توابع شهرستان کلات، برگیش، عراقی و اطارچی از توابع شهرستان قوچان، کلاته حاج حسن از توابع شهرستان نیشابور، دوغ آباد از توابع شهرستان بردسکن، کاریزی از توابع شهرستان فیروزه و روستای قصر از توابع شهرستان فریمان مجموعا با اعتبار ۹۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

او افزود: همچنین به این مناسبت طرح تامین برق خانوار‌های عشایری کوچرو از طریق واگذاری سامانه قابل حمل خورشیدی به هزار خانوار عشایر خراسان رضوی با هزینه ۹۰ میلیارد ریال رونمایی شد.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: همزمان با هفته دولت عملیات برق رسانی به روستای چاه طاقی گناباد از طریق ساخت شبکه سراسری در مجموع با اعتبار ۹ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال آغاز شد.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.