نوذری از اختصاص ۳۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به راه روستایی و ۱۷۷ میلیارد تومان به توسعه زیرساخت‌های حوزه آب روستایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد نوذری استاندار ایلام در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی استان، گفت: در بررسی طرح‌های توسعه‌ای باید هم وضع موجود و زیرساخت‌های آن دیده شود و هم ظرفیت‌ها و منابعی که در مناطق وجود دارند که الگویی برای توسعه هستند.

او با اشاره به طرح توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در روستا‌های استان، بیان کرد: مطالعات سند توسعه و اشتغال روستایی باید متناسب با ظرفیت‌های استان و با توجه به شرایط متفاوت با دیگر استان‌ها و با برنامه ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بر اساس پتانسیل‌ها و منابع موجود استان ، با رعایت نکات فنی و کار کارشناسی ویژه انجام گیرد.

او با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های روستایی به عنوان کانون‌های مولد خواستار توجه به ظرفیت‌های راه روستایی، کشاورزی، گردشگری صنایع دستی و غیره شد و از اختصاص ۳۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به راه روستایی و ۱۷۷ میلیارد تومان به توسعه زیرساخت‌های حوزه آب روستایی خبر داد.

نوذری توسعه طرح‌های گردشگری و کشاورزی را در استان یک ضرورت دانست و بر فراهم آوردن زیرساخت‌های این حوزه تاکید کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.