مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از تجهیز بانک امانات در ۶ شهرستان استان سیستان و بلوچستان در مرداد ماه امسال خبر داد.

علیرضا میربهاء الدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در مرداد ماه امسال راه اندازی و تجهیز بانک امانات در شعب شهرستان‌های فنوج، هامون، زهک، کنارک، چابهار و مهرستان انجام گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: این اقلام شامل دستگاه اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، مانومتر، تخت بیمار، ویلچر، واکر، فشار سنج، ساکشن، دستگاه تست قند، برانکارد می‌باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان و افتتاح قرارگاه پیشگیری و مبارزه با کرونا و با هدف حمایت از سلامت شهروندان و جهت کاش هزینه درمان بیماران نیازمند بانک امانات تجهیزات پزشکی در ۱۸ شعبه جمعیت هلال احمر استان راه اندازی و تجهیز گردید تا در صورت مراجعه بیماران وسایل مورد نیاز به صورت امانی در اختیار آنان قرار گیرد.
میربهاء الدین افزود: همچنین در ماه گذشته ۲۸ دستگاه اکسیژن ساز و ۲۰ قلم تجهیزات پزشکی به ارزش ریالی پنج میلیاردو ۷۷۰ میلیون ریال توسط خیرین تهیه و در اختیار بانک امانات چابهار و دشتیاری قرار گرفت.

میربهاء الدین اظهار داشت تسکین آلام بشری به عنوان یکی از اهداف جمعیت هلال احمر است و در همین راستا هلال‌احمر از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا در قالب طرح‌های مختلف و دوشادوش کادر درمان تلاش کرد تا نقش موثری در این زمینه ایفا کند که یکی از آن‌ها فعال‌سازی بانک امانات تجهیزات پزشکی و ارائه رایگان تجهیزات به بیماران مبتلا به کرونا است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.