رییس اداره زندان کاشان گفت: گروهی از بانوان نیکوکار این شهرستان به طور خودجوش با جمع‌آوری ۱۰ میلیون تومان و پرداخت بدهی یک مددجوی محکوم مالی، سبب آزادی و بازگشت این مددجو به آغوش خانواده شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن محبوبی رییس اداره زندان کاشان گفت: زندانی محکوم مالی ۵۵ ساله به‌دلیل بدهی ۱۰ میلیون تومانی به مدت ۲ سال در زندان کاشان بود و شماری از بانوان این شهرستان در راستای ترویج فرهنگ در ماه محرم  و نهادینه‌سازی کمک‌های نوع‌دوستانه و مومنانه، آمادگی خود را برای آزادی یک زندانی با این سقف مالی و بدون تعیین شخص خاص به واحد مددکاری اعلام و این اقدام خداپسندانه را به سرعت محقق کردند.

به گفته وی، امور قضایی و حقوقی آزادی این مددجوی کاشانی برای بازگشت به آغوش خانواده نیز انجام و ظهر امروز از زندان آزاد شد.

وی با بیان اینکه یکی از بانوان کاشانی نیز با خوش سلیقگی علاوه بر پخت کیک آزادی برای این مددجو، به مناسبت خروجش از زندان یک دست کامل لباس نو و کفش به او هدیه کرد، اظهار کرد: بانوان متدین و مذهبی کاشان ظرفیت عظیم و اثرگذاری در امور خیر و پیشگامی حرکت‌های جهادی و مومنانه دارند و همواره سرآمد و الگوی این قشر در سطح ملی هستند.

رییس اداره زندان کاشان با تاکید بر اینکه در برهه کنونی ۱۱۹ مددجوی محکوم مالی در زندان کاشان منتظر حمایت و مشارکت دستان سبز خیران و بانیان نیکوکار برای بازگشت به کانون گرم خانواده هستند، اضافه کرد: در امسال ۴۷ مددجوی محکوم مالی با حمایت و مشارکت ۴۸۵ میلیون تومانی خیران و رضایت شاکیان از بند و حبس رهایی یافتند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.


منبع:ایرنا

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.