رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از اهدای ۲۵ کپسول اکسیژن ۵۰ لیتری و هفت دستگاه کمک تنفسی به بیماران کرونایی همدان با ارزش ۵۰۰ میلیون تومان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رشید حیدری‌مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران یکی از مهمترین دغدغه‌ها در خصوص بیماران تنفسی و افراد مبتلا به کرونا را حمایت تنفسی عنوان کرد و افزود: تعداد ۲۵ کپسول ۵۰ لیتری و هفت دستگاه کمک تنفسی از سوی ستاد فرمان امام (ره) به دانشگاه علوم پزشکی همدان تحویل شد.

او افزود: کپسول‌ها و دستگاه‌های تنفسی اهدایی در روند درمان به ویژه برای بیمارانی که به درمان طولانی‌مدت نیاز دارند، موثر خواهد بود تا سریعتراز بیمارستان ترخیص شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به افزایش بیماران و کمبود اکسیژن گفت: با اضافه شدن ۱۷ دستگاه اکسیژن‌ساز نسبت به قبل کرونا افزایش پنج برابری داشته است.

او با بیان اینکه بیماری کرونا با اکسیژن‌ساز، دارو و واکسن قابل کنترل نیست، بیان کرد: متاسفانه روز به روز روند رعایت نکات بهداشتی سیر نزولی دارد واین موضوع باید بیش از پیش مورد توجه باشد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.