مجموعه بازی Uncharted برای کامپیوتر عرضه می‌شود

اطلاعات منتشرشده خبر از ارائه مجموعه بازی Uncharted برای کامپیوتر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gamesradar، طبق گزارش‌ها کالکشن بازی Uncharted برای کامپیوتر که شامل تمامی پنج بازی از این مجموعه می‌شود لو رفته است. ResetEra در یکی از پست‌هایش تصویری را منتشر کرده که طبق آن یک کالکشن جدید از بازی آنچارتد برای انتشار در استور‌های استیم و اپیک گیمز در نظر گرفته شده است.

طبق این تصویر، تمامی بازی‌های آنچارتد که برای کنسول‌های پلی استیشن عرضه شده بود به همراه نسخه فرعی این بازی به نام «آنچارتد: میراث گمشده» در این مجموعه بازی قرار دارد.


بیشتر بخوانید


علاوه بر این به طرز جالبی، در این تصویر می‌توان نام و لوگوی استودیو Nixxes را هم در پایین و گوشه سمت راست تصویر دید. این استودیو که متخصص پورت بازی برای کامپیوتر است به تازگی توسط کمپانی سونی خریداری شده است. اتفاقی که با عقل هم جور در میاید و به نظر می‌رسد که سونی به همین خاطر Nixxes را خریداری کرده تا آن را در عرضه این بازی برای کامپیوتر همراهی کند. طبق این تصویر لو رفته، کالکشن بازی آنچارتد برای کامپیوتر در تاریخ هفتم سپتامبر عرضه خواهد شد.

کالکشن بازی Uncharted برای کامپیوتر لو رفت

حضور پررنگ تر سونی در بازی های کامپیوتری

البته طبیعتا تا زمانی که این انتشار رسما توسط سونی اعلام نشود، هیچ چیزی تایید نشده، اما برای اینکه به این تصویر لو رفته باور داشته باشیم دلایل زیادی وجود دارد. در مدت اخیر برخی بازی‌های انحصاری پلی استیشن برای PC عرضه شده اند که می‌توان بازی‌های «روز‌های از دست رفته» و «Horizon Zero Dawn» از اولین موارد آن دانست. به همین دلیل تعجبی نیست که ببینیم یکی از محبوبترین عناوین پلی استیشن برای کامپیوتر عرضه شده و به نظر می‌رسد سونی قصد دارد حضور خود را در بازی‌ها برای کامپیوتر‌های شخصی نیز افزایش دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.