اداواردو کاماوینگا ستاره ۱۹ ساله تیم فوتبال رن به رئال مادرید پیوست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا شب گذشته به اتمام رسید و اکثر تیم‌های بزرگ اروپایی آخرین تلاش خود را برای به خدمت گرفتن ستارگان مد نظرشان انجام دادند. تیم فوتبال رئال مادرید نیز از این قاعده مستثنی نبود و با وجود شکست در جذب کیلیان امباپه مشهور، توانست ادواردو کاماوینگا دیگر ستاره جوان فرانسوی را در آخرین دقایق فصل نقل و انتقالات جذب کند.

ستاره‌ای که با ۱۹ سال و با مبلغ ۳۱ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست و اکنون سومین بازیکن گران قیمت رئال مادرید در میان کسانی شد که ۱۹ و یا زیر ۱۹ سال داشته اند.

در تاریخ رئال مادرید و در میان بازیکنانی که زیر ۱۹ سال داشته اند، ونسیوس جونیور با انتقالی به مبلغ ۴۵ میلیون یورو گران‌ترین بازیکن تاریخ رئال است و پس از او رودریگو دیگر برزیلی رئالی‌ها است که او نیز با ۴۵ میلیون یورو در این رده بندی بالاتر از کاماوینگای فرانسوی قرار دارد.

ادواردو کاماوینگا پدیده فرانسوی و ۱۸ ساله باشگاه رن، با قراردادی ۶ ساله و به ارزش ۳۰ میلیون یورو به تیم فوتبال رئال مادرید پیوست. این هافبک خلاق و تکنیکی در این تیم سالیانه ۲۵ میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار