ملی پوش پاراوزنه برداری کشورمان بعد از بازگشت از مسابقات پارالمپیک توکیو درباره سطح این رقابت‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

سامان رضی، ملی پوش پاراوزنه برداری کشورمان بعد از کسب مدال برنز مسابقات پارالمپیک توکیو ظهر امروز به ایران بازگشت. او در بدو ورودش به ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط مسابقات پارالمپیک اظهار داشت: خدا را شکر شرایط مسابقات امسال خوب بود، اما طبق برنامه ریزی که قبل از شروع بازی‌ها داشتیم نتوانستیم به هدف خودمان دست پیدا کنیم. برنامه ریزی ما برای کسب مدال طلا یا نقره بود، اما همین که دست خالی به ایران برنگشتیم جای شکرش باقی است.

دارنده مدال بزنز مسابقات پارالمپیک توکیو بیان کرد: متاسفانه در این یکی ۲ سالی که کرونا شیوع پیدا کرده است، ما خیلی اذیت شدیم. در ژاپن هم شرایط بسیار سخت بود و ما هر روز باید تست کرونا می‌دادیم. با وجود محدودیت‌هایی که وجود داشت، به نظر من ورزشکارانمان تا این جای کار بسیار خوب عمل کردند. ورزش های پارالمپیکی چند سالی می‌شود که حرفه ای‌تر شده و نگاه‌ها هم به این ورزش ها ویژه‌تر شده است. امیدوارم مسئولان توجه بیشتری به ورزشکاران پارالمپیکی داشته باشند و تبعیض‌ها در این رشته کم و کمتر شده تا افراد معلولی که از پتانسیل خوبی برخوردار هستند بتوانند افتخارات زیادی را برای کشورمان به دست بیاورند.


بیشتر بخوانید


رضی درباره برنامه‌های آینده خود نیز گفت: ما ۳ ماه دیگر باید در مسابقات جهانی پاراوزنه برداری شرکت کنیم و از الان باید خودمان را برای آن بازی‌ها آماده کنیم. به هر حال ما تمام سعی و تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم برای کشورمان افتخار آفرین باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار