مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: هشت پروژه جهاد کشاورزی در مشهد از محل اعتبار دریافتی ملی به میزان ۸ هزار و ۴۹۰ میلیون ریال، افتتاح شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید خوش قامت مدیر جهاد کشاورزی مشهد با معرفی پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری در امسال گفت: با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل بیماری کرونا، پروژه‌های مذکور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت مجازی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

او ضمن معرفی پروژ‌های هفته دولت افزود: پروژه فرآورده‌های لبنی سپیده سحر شهرک صنعتی طوس بخش مرکز مشهد با میزان اعتباری بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی به بهره‌بردای رسیده است.

مدیر جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: گلخانه گل رز شاخه بریده در بخش مرکزی مشهد، به میزان اعتبار تخصیص یافته مجموعا ۳۴ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات منابع داخلی ۱۰ هزار میلیون ریال و از محل تسهیلات بانکی ۲۴ هزار میلیون ریال، یکی دیگر از پروژه‌هایی است که در هفته دولت افتتاح شد.

خوش قامت بیان کرد: یکی دیگر از این پروژه‌ها احیا و مرمت قنات در روستای فرزنی بخش احمدآباد مشهد با میزان اعتبار ملی یک هزار و ۷۷۰ میلیون ریال است که از محل اعتبار دریافتی ملی ۱ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و از محل اعتبار منابع داخلی ۲۷۰ میلیون ریال به آن تخصیص و همچنین به پروژه گلخانه در روستای مهدی آباد، بخش مرکزی مشهد با میزان اعتبار از محل اعتبارات داخلی به میزان ۳ هزار میلیون ریال تخصیص یافته است.

او تصریح کرد: گلخانه در روستای چشمه علیمون دیگر پروژه بخش مرکزی مشهد با میزان اعتبار ۳هزار و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات منابع داخلی است.

مدیر جهاد کشاورزی مشهد تاکید کرد: احیا و مرمت قنات، روستای حسین آباد گز بند بخش رضویه مشهد، با میزان اعتبار تخصیص یافته یک هزار و ۷۷۰ میلیون ریال بطوریکه یک هزار و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و ۲۷۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی، پروژه آبیاری تحت فشار، روستای جیم آباد بخش رضویه مشهد، با میزان اعتبار تخصیص یافته ۵ هزارو ۹۳ میلیون ریال به طوریکه چهار هزار و ۲۶۵ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و ۸۶۸ میلیون ریال از محل اعتبارات منابع داخلی و پروژه انتقال آب با لوله، روستای میامی بخش رضویه مشهد، با میزان اعتبار تخصیص یافته یک هزار و ۵۷۵ میلیون ریال میزان که یک هزار و ۲۲۵ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و از محل منابع داخلی ۳۵۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های مورد بهره‌برداری هستند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار