حسین رضازاده، رئیس انجمن پاراوزنه‌برداری جانبازان و معلولان درباره عملکرد پاراوزنه‌برداران کشورمان در پارالمپیک توکیو توضیحاتی را ارائه کرد.

حسین رضازاده، رئیس انجمن پاراوزنه‌برداری جانبازان و معلولان در گفت وگو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: در رشته پاراوزنه برداری در پارالمپیک توکیو ۵ سهمیه کسب کردیم که هر ۵ ورزشکار ما مدال کسب کردند. حاصل این تلاش‌ها در پارالمپیک توکیو  یک مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ برنز است. آرزو می‌کنیم ورزشکاران ما در رشته‌های دیگر مدال‌های دیگری برای کشورمان کسب کرده و دل مردم ایران را شاد کنند.

رضازاده درباره این که آیا تعداد مدال‌ها در پارالمپیک و المپیک زیاد بوده است، گفت: بله، در المپیک ۲۰۱۲ لندن تعداد سهمیه‌ها زیاد بوده است اما در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو هر ۵ ورزشکار ما مدال کسب کردند.

او درباره این که نبود مرحوم سیامند رحمان در پارالمپیک خیلی احساس می‌شد، بیان کرد: سیامند رحمان برای رقابت‌های پارالمپیک توکیو تمرین می‌کرد، اما متاسفانه قسمت نشد در این مسابقات حضور یابد. البته منصور پورمیرزایی جانشین سیامند رحمان تمرینات زیادی انجام داد و با اختلاف وزن در پارالمپیک توکیو به مدال نقره رسید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار