کلینیک جامع بیماران ام اس و مرکز ارائه خدمات در منزل به بیماران خاص امروز با حضور نماینده مردم کرمان وراور در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کلینیک جامع بیماران ام اس و مرکز ارائه خدمات در منزل به بیماران خاص امروز با حضور نماینده مردم کرمان وراور در مجلس شورای اسلامی به همت خیران به بهره برداری رسید.

مدیرعامل موسسه خیریه ثامن الحجج کرمان  در مراسم افتتاح گفت: کلینیک جامع بیماران ام اس و مرکز ارائه خدمات در منزل به بیماران خاص به همت خیر مختار عبدالرحمن و همسرشان خانم رشید فرخی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.

شمسی نیا افزود: همچنین در راستای کمک به بیماران خاص و ارائه خدمات درمانی شبانه روزی در منزل به بیماران خاص یکصد دستگاه اکسیژن ساز نیز به همت خیران خریداری و وارد استان شده است.

پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این مراکز از انعقاد تفاهم نامه‌هایی برای اشتغال و تامین مسکن بیماران خاص خبر داد.

او گفت: در مرحله نخست این تفاهم نامه‌ها یکصد مورد تسهیلات یکصد میلیون تومانی با بهره ۴ درصد برای پرداخت به بیماران خاص و خانواده آنان به مجموعه خیریه اعطا شده است.

۱۴ هزار بیمار خاص در استان نیازمند ارائه خدمات درمانی و پزشکی هستند که خیران استان نقش ارزشمندی در کمک به آنان دارند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار