تفاهم‌نامه همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گناوه در زمینه خدمات اطفاء حریق و امداد و نجات امضا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حیدر مجدنیا رئیس اداره ایمنی و آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: تفاهم‌نامه همکاری میان این اداره کل و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر گناوه با محوریت همکاری متقابل و استفاده از ظرفیت‌ها و تجربیات دو طرف در امور آموزشی، پژوهشی، عملیاتی به امضا رسید.

او ادامه داد: این تفاهم‌نامه برای مشارکت به‌هنگام در زمان بروز حوادث و بلایای طبیعی و همکاری در زمینه امدادرسانی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آتش نشانی برای مهار آتش سوزی و دیگر عملیات‌ها و برگزاری تمرین‌های مشترک امداد و نجات در طول سال امضا شده است.

رئیس اداره ایمنی و آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: افزون بر این همکاری‌ها، از مهمترین اهداف این تفاهم‌نامه  بالابردن ضریب ایمنی و حفاظتی شهر و شهروندان بندر گناوه برای پیشگیری از حوادث انسانی، صیانت از تجهیزات، دارایی‌ها و محیط زیست با همکاری و همراهی اداره کل بنادر ودربانوردی استان بوشهر و سازمان ایمنی و آتش نشانی بندر گناوه است.

حدود یک ماه پیش بر اثر آتش‌سوزی در خور گناوه ۵ فروند لنج در آتش سوختند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.