مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: در بازرسی بهداشتی از اصناف مختلف، ۸ واحد به دلیل بی توجهی به نکات بهداشتی مقابله با کرونا، پلمب شدند.

داوود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به استمرار بازدیدهای بهداشتی از اصناف مختلف به دلیل شیوع بیش از پیش کرونا ویروس و لزوم رعایت اصول بهداشتی، گفت: ۱۱۷ مورد بازدید از کارگاه ها، اداره ها، بانکها، دفاتر پیشخوان، جایگاه‌های سوخت، دفاتر پلیس +۱۰، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی-درمانی و همچنین مرغداری‌های فعال در سطح شهرستان طی ۲ هفته اخیر با تلاش کارشناسان بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت انجام شد.

او افزود: ۲۶ مورد از این بازدید‌ها به صورت مشترک با اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف، ۲۴ مورد با همکاری و مشارکت بسیج هندیجان و ۲۱ مورد با همکاری نیرو‌های جمعیت هلال احمر شهرستان صورت گرفت.

رئیسی اظهار داشت: در بازدید‌ها و بازرسی‌های انجام شده، ۳۳ مورد به صدور اخطاریه، ۶ مورد به معرفی به تعزیرات حکومتی، ۸ مورد معرفی به اماکن جهت پلمب و ۳ مورد دیگر نیز به حوزه قضایی شهرستان هندیجان معرفی شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان بیان کرد: در زمینه بی توجهی اصناف مختلف در شهرستان به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مدارا نمی‌شود و با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد، بنابراین از عموم مردم خواهشمندیم ضمن رعایت اصول بهداشتی به منظور کنترل بیماری کرونا، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مسئولان مربوطه را مطلع کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.