اله داد گفت: باتوجه به کمبود‌ برق در فصل سرما چاره‌ای جز مدیریت مصرف نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، اله داد مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی در حاشیه جلسه مدیریت مصرف برق استان گفت: با توجه به کمبود‌ها چاره‌ای جز مدیریت مصرف و مصرف بهینه برق نداریم چرا که محدودیت‌ها در فصل سرما هم ادامه دارد.

اله داد با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد برق مورد نیاز استان به استان تعلق می‌گیرد افزود: میزان برق مورد نیاز روزانه استان هزار و ۲۴۹ مگاوات است که ۸۰۰ تا ۹۰۰ مگاوات آن در روز به استان تعلق می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه این وضعیت مختص استان مرکزی نیست و به دلیل شرایط خاص ایجاد شده است اضافه کرد: روز‌هایی هم زیر نمودار تعلق گرفته باید برق مصرف کنیم هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی خواست مسئولان را رفع نیاز کامل مردم و صاحبان تولید دانست و بیان کرد: برخی تولیدکنندگان خواستار تجمیع زمان قطعی برق به یک روز در هفته هستند که در صورت تامین نیازهایی، چون آب این امر تا حدی قابل تحقق است.

جلسه مدیریت مصرف برق استان مرکزی با حضور اعضاء و نمایندگان ادارات مربوطه برگزار شد و در این نشست فرمانداران شهرستان‌ها از طریق ویدیو کنفرانس دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.