تعطیلی ادامه دار مشاغل شخصی گوگل به دلیل کرونا

تعطیلی مشاغل شرکت گوگل به علت گسترش ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و این شرکت بازگشت اجباری کارمندان به دفاتر را تا ژانویه ۲۰۲۲ به تعویق می‌اندازد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت؛ گوگل بار دیگر بازگشت کارمندان خود به مشاغل شخصی را عقب انداخت. مدیر عامل شرکت Sundar Pichai به کارکنان خود گفت: "شرکت گوگل، بازگشت اجباری به دفاتر را تا ژانویه ۲۰۲۲ به تعویق خواهد انداخت. قرار است، دفاتر گوگل درباره زمان اجباری شدن کار‌های اداری تصمیم گیری کند و در صورت نیاز حضور، به کارکنان از ۳۰ روز قبل اطلاع دهد. گفتنی است،  این شرکت قبلاً امیدوار بود هفته کار ترکیبی را در ۱۸ اکتبر آغاز کند و کارکنان از سه روز تا پنج روز به آنجا بیایند. این به نوبه خود دیرتر از بازگشت برنامه ریزی شده در ماه سپتامبر بود.

چرا گوگل بازگشت کارکنان را به تعویق انداخت؟

 براساس گزارش‌ها دلیل تعویق بازگشت کارمندان به شرکت گوگل  تعجب آور نیست؛ زیرا عواملی همچون جولان ویروس دلتا، همه‌گیری کرونا و میزان کم واکسناسیون  باعث این تاخیر شده است. به گفته پیچای، با بهبود همه گیر COVID-۱۹ و افزایش واکسیناسیون کارمندان گوگل امید است این تاخیر زودتر پایان بپذیرد و این شرکت روال قبلی کار خود را در پیش بگیرد.

گوگل

گفتنی است؛ گوگل  در حال حاضر واکسیناسیون کامل را برای هر کارمندی که به دفتر باز می‌گردد، انجام می‌دهد، البته ممکن است گوگل مشتاق باشد که مردم سالن‌های خود را پر کنند، اما همچنین نمی‌خواهد مسائل ایمنی و یا کارکنان نادیده گرفته شود. این شرکت نیز تنها نیست بلکه شرکت‌های فناوری مانند اپل برنامه‌های خود را برای بازگشت نیروها به دفاتر به تأخیر انداخته اند، زیرا جولان ویروس کرونا در دنیا همچنان ادامه دارد.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار