مدیر مخابرات منطقه خوزستان از بهره مندی مشترکان دیتای خانگی شهرستان هفت تپه از اینترنت پرسرعت با راه اندازی تجهیزات و ارتقاء پهنای باند خبر داد.

رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پس از همه گیری ویروس کرونا، استفاده از خدمات و شبکه‌های مخابراتی برای سلامت، آموزش، اقتصاد و دیگر فعالیت‌های اجتماعی مردم امری ضروری و اجتناب ناپذیر شده است.

او افزود: در این رابطه به منظور پایداری شبکه و ارائه خدمات مطلوب به مشترکان به منظور جلب رضایت آنها، عملیات توسعه و ارتقاء اینترنت پهن adsl خانگی شهرستان هفت تپه در دستور کار مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت و با تلاش گسترده کارشناسان فنی حوزه شبکه دیتا مخابرات منطقه، با نصب و راه اندازی تجهیزات فنی، پهنای باند ۲ برابر شد.

فلاح زاده اظهار داشت: ۲ برابر شدن پهنای باند و توسعه و ارتقاء شبکه دیتا، سبب بهره مندی مشترکان اینترنت adsl خانگی در این شهرستان از خدمات با کیفیت مطلوب و افزایش سرعت تبادل اطلاعات شده است.

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان؛ با توسعه شبکه مخابراتی در زمان شیوع ویروس کرونا، زمینه‌های ارتباطات مطلوب و مورد نیاز جامعه تأمین شد، بطوری که همه فعالیت‌های روزانه مردم با استفاده از این شبکه‌ها با کیفیت بالاتری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.