تصاویری از نیم صفحه نخست روزنامه های استانی مورخ چهارشنبه دهم شهریورماه را مشاهده می کنید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،تصاویری از نیم صفحه نخست روزنامه های استانی مورخ چهارشنبه دهم شهریورمارا با تیتر و عناوین مختلف مشاهده می کنید.

طولانی ترین جنگ آمریکا با خروج شبانه آخرین نظامی از کابل به پایان رسید.آمریکا در تمام سال‌های اشغال افغانستان، هیچ گاه فکر نمی‌کرد بدون گرفتن عکس یادگاری و سخن گفتن از دستاورد‌های پرتعدادش در مقابل دوربین رسانه ها، این کشور را ترک کند. تصویر خروج از جنگی که صبح ۷ اکتبر ۲۰۰۱ با حمله جنگنده‌های آمریکایی به کابل و جلال آباد با دستور جورج بوش  آغاز شده بود، آن چیزی نبود که آن‌ها طی این سال‌ها برایش جنگیده بودند. تنها عکس از خروج، تصویری از قدم برداشتن ژنرال کریس داناهیو، فرمانده لشکر ۸۲ هوایی آمریکا، آخرین سرباز آمریکایی به سمت هواپیمای باری C-۱۷ است. هواپیمایی که ۳۰ آگوست، ساعت ۲۳:۵۹ به وقت کابل، فرودگاه بین المللی «حامد کرزی» را ترک کرد.روزنامه خراسان با انتخاب تیتر"خروج حقارت آمیز" به این موضوع پرداخته است.

بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید از موضوعاتی است که این روزها اخبار متفاوتی درباره آن به گوش می‌رسد، در دولت دوازدهم وزیر آموزش و پرورش بارها از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی آینده صحبت به میان آورد و با استقرار دولت سیزدهم، رئیس جمهور در جلسه رئیسان کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا از به تعویق افتادن آموزش حضوری تا فراهم شدن شرایط بهداشتی خبر داد.روزنامه خراسان جنوبی با انتخاب تیتر"اما و اگرهای بازگشایی مدارس" به این موضوع پرداخته است.

خراسان

خراسان جنوبی

سپهر ایرانیان

وحدت

اخبار اصفهان

کرمان امروز

دیار سبز

اقتصاد کیش

روزنامه آذربایجان

صبح کاسپین

خبر شمال

پیام سپیدار

سفیر ایلام

خراسان رضوی

سیمای شهر

صبح ساحل

بشارت یزد

پیام ما

افسانه

دریا

خراسان ورزشی

یاقوت وطن

طرح نو

زاینده رود

عسلویه

اصفهان زیبا

گویه

طلوع

سبحان

بشارت کیش

شهرآرا

سپهر غرب

اصفهان امروز

آفتاب یزد

عصر اصفهان

مهد تمدن

کارون

نصف جهان

قدس

بامداد جنوب

ولایت قزوین

باختر

وارش

خراسان شمالی

تماشا

کاغذ وطن

خبر جنوب

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.