باباخانی گفت: میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مشهد کمتر از میانگین مناطق زیر پوشش دانشگاه، یعنی ۵۶ درصد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، باباخانی رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در مدت زمان همه گیری ویروس کرونا، برنامه‌های نظارتی و رسیدگی به تخلفات بهداشتی با قوت در حال اجراست، گفت: میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به ۶۰ درصد رسیده است.

او افزود: در یک هفته اخیر یک هزار و ۱۵۰ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با مشارکت ۱۲۲ تیم بهداشت محیط انجام شده است که در نتیجه آن ۲۵ واحد صنفی به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب و ۲۷۰ واحد نیز تذکر کتبی دریافت کردند.


بیشتر بخوانید


رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در یک هفته گذشته ۹۳۰ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با مشارکت ۹۱ تیم بهداشت محیط انجام شده که در نتیجه این بازدید‌ها ۳۵ واحد صنفی به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب و ۳۵۱ واحد نیز تذکر کتبی دریافت کردند.

باباخانی بیان کرد: ناظران بهداشت محیط از تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی، مراکز گردشگری و اقامتی، رستوران‌ها، مراکز خدماتی، اصناف، اماکن زیارتی، مساجد، مطب‌ها و داروخانه‌ها و درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها و آزمایشگاه بازدید می‌کنند و ضمن ارائه آموزش‌های لازم با تخلفات بهداشتی برخورد می‌کنند.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.