معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:مردم استان نگران تامین به‌موقع سیمان نباشند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به رفع مشکل کارخانه سیمان شهرکرد گفت: مردم استان نگران تامین به موقع سیمان نباشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله کرم نصیری معاون هماهنگی مور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست بررسی مسائل مرتبط با کارخانه سیمان شهرکرد با اشاره به روشن شدن مشعل کارخانه سیمان شهرکرد و رفع مشکل این واحد تولیدی اظهار داشت: مردم استان نگران تامین به‌موقع سیمان نباشند.

او افزود: بعد از رفع مشکلات ناشی از کمبود برق در سطح کشور و قطع شدن برق کارخانه‌های سیمان و فولاد، کارخانه سیمان شهرکرد دچار آتش‌سوزی و با خسارت‌هایی همراه شد.


بیشتر بخوانید


نصیری اضافه کرد: هم‌اکنون کارخانه سیمان شهرکرد با حداکثر ظرفیت وارد مدار شده است تا نیاز طرح‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری را رفع کند و در روز‌های آینده مشکل سیمان برای رفع نیاز‌های مردم و طرح‌های عمرانی برطرف خواهد شد.

او ادامه داد: در این نشست قرار شد حداکثر تولید کارخانه سیمان شهرکرد بدون ذخیره‌سازی در انبار‌های این کارخانه وارد بازار شود.

نصیری گفت: برای ظرفیت‌های اطمینان‌بخش و پدافند غیرعامل باید در آذرماه و همزمان با فصل سرد سال، نسبت به ذخیره‌سازی سیمان در انبار‌های کارخانه سیمان شهرکرد اقدام کرد.

او اظهار داشت: با راه‌اندازی خط تولید کارخانه سیمان شهرکرد، اکنون فقط نیاز بازار استان تامین می‌شود و پس از اشباع، مازاد آن به سایر نقاط کشور منتقل خواهد شد.

نصیری با اشاره به مشخص بودن قیمت سیمان در بازار گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از طریق تشدید بازرسی‌ها نسبت به برخورد جدی با دلالان و واسطه‌ها در بازار سیمان اقدام کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.