بانک نفس با هدف ارائه امانی تجهیزات کمک تنفسی برای بیماران مبتلا به کرونا در ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رضا منصوریان   معاون ارتباطات بنیاد نیکوکاری فرشته‌ها در افتتاح بانک نفس ایرانشهر  اظهارداشت: این بانک با همت موسسه خیریه نیکوکاران شریف و این بنیاد ساخته شده است.

رضا منصوریان با بیان اینکه وجود اکسیژن برای بیماران کرونایی مساله‌ی حیاتی است افزود: تجهیزات کمک تنفسی این بانک به ارزش یک میلیارد ریال به طور امانی در اختیار بیماران کرونایی این شهرستان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان: درکنار ارائه تجهیزات کمک تنفسی به بیماران کرونایی ایرانشهر به خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر نیز بسته‌های معیشتی و بهداشتی داده می‌شود.

امام جمعه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان نیز در آیین افتتاح بانک نفس این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از خیران کمک به نیازمندان و انفاق به مستمندان را از زیباترین خصلت‌های نیکوی مومنان دانست و گفت: در کنار نماز برجسته‌ترین عبادت که مورد تاکید قرآن و متون دینی بوده توجه و رسیدگی به امور فقرا و خانوارهای بی‌بضاعت است.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی افزود: در این شرایط سخت اقتصادی و شیوع کرونا بیماران علاوه بر درد و رنج مربوط به بیماری خود به لحاظ معیشتی نیز در تنگنا قرار دارند که انتظار می‌رود خیران با کمک خودشان در بخش‌های معیشتی و بهداشتی به نیازمندان کمک کنند.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار