سردار طاهری در بازدید از مناطق مرزی شمال سیستان و بلوچستان و پایانه مرزی میلک امنیت این مناطق را بسیار مطلوب ارزیابی و از آمادگی کامل پلیس استان در مقابله با هرگونه نا امنی احتمالی در این مناطق خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با توجه به تحولات اخیر کشور افغانستان روز گذشته سردار" احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوجستان به منظور بررسی آخرین وضعیت امنیتی مناطق هم مرز با کشور مذکور از مناطق مرزی شمال استان بازدید میدانی به عمل آورد.

سردار طاهری طی بازدید از یگان انتظامی این مناطق بر لزوم هوشیاری بیشتر یگانهای انتظامی مرزی نسبت به تحولات اخیر کشور افغانستان و مقابله با هر گونه تهدید احتمالی تأکید واظهار داشت: برآورد و اشراف اطلاعاتی از ماموریت ها و رصد و پایش فضای مجازی با توجه به تحولات اخیر منطقه، می تواند در موفقیت مأموریت های پیش رو و خنثی سازی توطئه های دشمن بسیار تاثیرگذار باشد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان همچنین طی بازدید از پایانه مرزی میلک تمهیدات امنیتی صورت گرفته توسط پلیس استان در این پایانه، برای تدوام مبادلات تجاری بین ۲ کشور ایران و افغانستان را مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد در سایه این امنیت مبادلات تجاری بین  کشور تداوم یابد.

امنیت مطلوب در مناطق هم مرز با افغانستان/ آمادگی کامل پلیس استان در مقابله با هر گونه نا امنی در مرزها

این مقام ارشد انتظامی با بیان حساسیت کار پلیس در مناطق مرزی استان خاطر نشان کرد: مأموران انتظامی در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان نیروهایی دفاعی، امنیتی و اجتماعی هستند که علاوه بر وظایف ذاتی خودکه مقابله با قاچاق کالا و انسان، مواد مخدر و غیره می باشد وظیفه سنگین شناسایی و خنثی سازی نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان برای جلوگیری از نفوذ به خاک کشور و ضربه زدن به این مرز و بوم را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار