رئیس بیمارستان رازی گفت:در حال حاضر این بیمارستان با ظرفیت بیش از ۶ برابری در حال ارائه خدمت به بیماران کرونایی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ماندانا قنواتی رئیس بیمارستان رازی گفت: در ۱۰ روز گذشته میانگین مراجعه به این بیمارستان روزانه بین ۶۵۰ تا ۷۰۰ نفر بوده است و در حال حاضر بیمارستان رازی با ظرفیت ۶ تا ۷ برابری در حال ارائه خدمت به مراجعه کنندگان است.

او افزود: هیچ کدام از بخش‌های ما به روی بیماران کرونایی و مراجعه کنندگان بسته نشده و همه واحد‌ها چه درمانی و چه پشتیبانی با همه توان به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

قنواتی بیان داشت: شلوغ‌ترین بخش ما اورژانس است و بیشترین ورودی تریاژ ما ۷۵۵ نفر طی ۲۴ ساعت در هفته قبل بوده که از این تعداد ۳۵۴ کارت بستری صادر شد که احتیاج به خدمات ویژه و تخصصی تری دارند.

رئیس بیمارستان رازی با اشاره به اینکه روزانه ۵ تا ۷ از پرسنل این بیمارستان درگیر کرونا می‌شوند، تصریح کرد: در حال حاضر هر پرستار در هر شیفت کاری به ۲۰ بیمار ارائه خدمت می‌کند.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر روزانه بین ۸ تا ۱۴ بیمار در انتظار ICU داریم که این مساله، بی‌رحمی دلتا و بدحال‌تر شدن بیماران را نشان می‌دهد، اما آمار فوتی بیمارستان رازی نسبت به سایر بیمارستان‌های خوزستان و دیگر نقاط کشور کمتر است.

او ادامه داد: یک مشکلی که بین مردم و بیماران کرونایی وجود دارد این است که وقتی بدحال می‌شوند به بیمارستان مراجعه می‌کنند در صورتی که اگر همان ابتدای بیماری که علائم کمتر است مراجعه کنند، بهتر و سریع‌تر می‌توان آن را مدیریت کرد.

قنواتی اظهار داشت: برای ارائه خدمات بهتر به بیماران کرونایی تعداد تخت‌های ICU را افزایش دادیم تا جایی که ایمنی بیمارستان اجازه دهد به تمامی بخش‌ها ظرفیت جدید اضافه می‌کنیم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.