اطلاعات جدیدی از پرچمدار دوربین‌های ورزشی جدید گوپرو لو رفته که نشان می دهد به دوربین نسل قبل شبیه است اما پردازنده قدرتمندتری دارد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورج، تصاویر و جزئیات دوربین GoPro Hero 10 Black، به طور کامل لو رفته است. طبق گزارش WinFuture که پیش از این در سال گذشته اطلاعات دوربین Hero 9 Black را منتشر کرده بود، جدیدترین پرچمدار دوربین‌های ورزشی گوپرو از نظر ظاهری به دوربین قبلی شباهت دارد و در آن از پردازنده قدرتمند‌تر GP2 استفاده شده که عملکرد کلی آن را بهبود می‌بخشد.


بیشتر بخوانید


جزئیات دوربین GoPro Hero 10 Black

انتظار می‌رود این پردازنده جدید GP2، با پشتیبانی از 5.3K ویدیو شات با نرخ تازه سازی ۶۰ فریم برثانیه یا 4K با نرخ تازه سازی ۱۲۰ فریم بر ثانیه، باعث افزایش چشمگیری در عملکرد این دوربین شود. این ویژگی برای ضبط ویدئوهایی به صورت صحنه آهسته بسیار کاربردی خواهد بود. دوربین HERO10 همچنین می‌تواند با نرخ تازه سازی ۲۴۰ فریم بر ثانیه به صورت 2.7K فیلمبرداری کند. در این دوربین همچنین سنسور جدیدی کارگزاری شده که رزولوشن تصاویر را از ۲۰ به ۲۳ مگاپیکسل افزایش می‌دهد.

تصویر دوربین گوپرو

گوپرو برای این دوربین به روزرسانی نرم افزاری را هم در نظر گرفته که شامل ورژن ۴.۰ هایپر اسموث و ورزش ۳.۰ تایم رپ می‌شود. ویژگی‌هایی که برای ویدیو‌های زمان گریز (تایم لپس) از آن استفاده می‌شود. محافظ ضد آب این دوربین اجازه فیلمبرداری تا عمق ده متری را می‌دهد و همینطور کنترل لمسی و صوتی به همراه نمایشگر عقب و جلو ویژگی‌هایی هستند که در محصولات قبلی این شرکت نیز دیده شده بود.

هنوز اطلاعاتی از تاریخ عرضه و قیمت این دوربین منتشر نشده، اما طبق تصمیمات قبلی این شرکت، انتظار می‌رود که این دوربین در هفته‌های آینده به بازار بیاید.

انتهای پیام/

برچسب ها: گوپرو ، دوربین گوپرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار