سرپرست بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان  از راه اندازی پنجمین دستگاه اکسیژن‌ساز جنوب غرب خوزستان در این بیمارستان آموزشی درمانی خبر داد.

الهام بچاری سرپرست بیمارستان طالقانی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: پرسنل تاسیسات بیمارستان طالقانی به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش برای ایجاد زیرساخت مناسب و نصب و راه‌اندازی پنجمین دستگاه  اکسیژن ۶۰۰ لیتری این بیمارستان هستند.

او افزود: این اکسیژن‌ساز با قیمتی بیش از 3ونیم میلیارد تومان از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی آبادان  و بدون کمک دیگر دستگاه ها در راستای تامین اکسیژن‌رسانی مناسب به بیماران خریداری شده است .

سرپرست بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بر ضرورت راه اندازی این دستگاه تاکید کرد و گفت:  این اقدام با توجه به شرایط بحرانی کرونا و مراجعه بسیار بالای بیماران مبتلا به کووید۱۹ در این ایام  به بیمارستان طالقانی آبادان و البته بستری بیمار در بیمارستان بالغ بر یک و نیم برابر ظرفیت از پیش تعیین‌شده، انجام شد.

در حال حاضر بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان دارای چهار دستگاه ۶۰۰ لیتری و یک دستگاه ۳۰۰ لیتری تولید اکسیژن مدیکال است که در مجموع ۲ هزار و  ۷۰۰  لیتر در دقیقه تولید اکسیژن دارند. یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری نیز در بیمارستان، ولی عصر (عج) خرمشهر فعال است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.