بهره برداری از ۱۸‌طرح عمرانی و خدماتی در طالقان

فرماندار طالقان گفت: ۱۸طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان طی هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سید سجاد حسینی نسب، فرماندار طالقان گفت: ۱۸طرح عمرانی و خدماتی با هزینه‌ای بالغ بر چهل و دو میلیارد تومان در این شهرستان طی هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید.

فرماندار طالقان افزود: در همین راستا صبح امروز شهبازی استاندار البرز به همراه جمعی از مدیران کل این استان باحضور در طالقان چند طرح عمرانی را افتتاح کرد که مهترین این طرح‌ها گازرسانی به روستا‌های آرموت، آرموت تکیه، کلانک و سنگبن از توابع بخش مرکزی این شهرستان بود.

فرماندار طالقان نیز در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: بخش اعظم طرح ‌های هفته دولت در سال جاری مربوط به بخش دولتی است که در زمینه کشاورزی، طرح هادی روستا‌ها، آبخیزداری و روشنایی معابر اجرایی شده است.

حسینی نسب افزود: با افتتاح این پروژه‌ها زمینه اشتغال حدودا ده نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

او گفت: از میان طرح‌های امسال هفده مورد با اعتباری بالغ بر سی و چهار میلیارد تومان مربوط به بخش دولتی و یک طرح هم با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان مربوط به بخش خصوصی است.

 فرماندار طالقان  همچنین تکمیل و اتمام طرح گازرسانی به روستا‌های شهرستان را بزرگترین دغدغه مسئولان و مطالبه‌ی به حق مردم دانست و گفت: با توجه به سرمای شدید و طاقت فرسای این منطقه، باید روند گازرسانی به روستا‌ها سرعت بیشتری داشته باشد چرا که مردم بیش از هفت ماه از سال رو از وسایل گرمایشی استفاده می کنند.

بدون شک شهرستان طالقان یکی از محرومترین شهرستان‌های استان البرز و شاید هم کشور باشد که حالا مردم امیدوارند در دولت سیزدهم عمده‌ی مشکلات این منطقه کوهستانی بر طرف شود.

انتهای پیام/ ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.