رییس شبکه بهداشت و درمان جم گفت: مرکز تجمیعی شماره ۲ این شهر برای تسریع در واکسیناسیون کرونا راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد قاسمی رئیس شبکه بهداشت و درمان جم در حاشیه افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون شماره ۲ در این شهر بیان کرد: با توجه به شلوغی در پایگاه تجمیعی شماره یک و افزایش گروه‌های هدف واکسیناسیون، پایگاه دیگری در سالن شهید نیکخواه برای پذیرش افرادی که نوبت‌ دوم واکسن را می‌خواهند تزریق کنند، آماده شد تا از شلوغی مرکز واکسیناسیون شماره یک کاسته شود.

او ادامه داد: روزانه به‌طور میانگین به ۵۰۰ نفر واکسن تزریق می‌شود که تا مرز ۸۵۰ نفر نیز رسیده وحالا با افتتاح مرکز جدید، آمادگی پذیرش روزانه هزار نفر را داریم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان جم  بیان کرد: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شهرک توحید، مرکز خدمات جامع سلامت امام سجاد (ع) ریز، مرکز خدمات جامع سلامت فجر کوری حیاتی و سالن سینما شهرک توحید چهار محل دیگر واکسیناسیون کرونا در شهرستان جم است.

قاسمی با اشاره به اینکه ۸۷٫۲ درصد از جمعیت بالای ۵۰ سال شهرستان جم واکسینه شده‌اند، افزود: گروه‌های سنی و مشاغل خاص اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت، در اولین فرصت پس از دریافت نوبت برای واکسیناسیون به یکی از مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.