مرادی گفت: پویش همکلاسی مهربان با هدف تهیه لوازم التحریر رایگان برای دانش آموزان نیازمند در استان کرمان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صدیقه مرادی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان در نشست شورای پیگیری پویش همکلاسی مهربان گفت: براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، دانش‌آموز باید خلاق، کارآفرین، میانه رو، بانشاط، ماهر، وطن‌دوست، مهرورز و جهادگر باشد که خصلت‌هایی مانند مسئولیت‌پذیری، مشارکت اجتماعی، مهارت افزایی و روحیه کارآفرینی در بیانیه گام دوم انقلاب هم مورد تاکید قرار گرفته است که براساس همین ویژگی‌ها، برنامه‌ها و پویش‌های متعددی در معاونت پرورشی و سازمان بسیج دانش‌آموزی طراحی شده و به اجرا درمی‌آید.

او افزود: یکی از این برنامه‌ها، پویش همکلاسی مهربان است که در این پویش، دانش‌آموزان در سطح مدرسه و با مشارکت معلمان و خیران اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کنند و سپس با استفاده از این کمک‌ها، لوازم‌التحریر خریداری می‌کنند و آن ها را به صورت پنهانی به دانش‌آموزان نیازمند تحویل می‌دهند.

مرادی گفت: این پویش با مشارکت آموزش و پرورش، سپاه ثارالله استان کرمان، بهزیستی و همه تشکل‌های درون مدارس، شامل: انجمن اسلامی، سازمان دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی و هلال احمر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار