رئیس فدراسیون تیروکمان ابراز امیدواری کرد مدال‌های خوشرنگ تری در رقابت‌های پاراتیروکمان پارالمپیک توکیو کسب شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیروکمان کشورمان، پس از کسب مدال نقره رمضان بیابانی در کامپوند انفرادی پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو اظهار داشت: ان شاء الله در روز‌های آینده مدال‌های بیشتری در راه خواهد بود. این مدال نیز حاصل تلاش شبانه‌روزی ورزشکاران و کادر اجرایی است و خوشحالم که برای اولین بار در تاریخ توانستیم مدال نقره کامپوند پارالمپیک را کسب کنیم.

وی افزود: ان شاء الله این مدال سرآغازی خواهد بود برای کسب مدال‌ها و افتخارات بیشتری در تیراندازی با کمان خواهد بود. ما امیدواریم که در رقابت‌های آینده و در ریکرو مدال‌های بیشتری را کسب کنیم. زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی در انفرادی و در رشته میکس حضور دارند و به کسب مدال توسط این ورزشکاران بسیار امیدواریم.

رئیس فدراسیون تیروکمان درباره علت حذف سینا منشا زاده نیز گفت: سینا از شانس‌های اصلی کسب مدال بود، ولی متاسفانه نتوانست برای مراحل بالاتر صعود کند. او در هر حال تلاش خود را انجام داد.

وی گفت: در برآورد‌های ما شانس منشازاده بیشتر از بیابانی بود، ولی نتوانست که در این رقابت‌ها مدال کسب کند.

وی در پایان با یاد سردار حاج قاسم سلیمانی که کاروان ایران به یاد و نامش مزین است، گفت که ان شاءالله این مدال‌ها شایسته نام سردار دل‌های عزیز ایران اسلامی باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار