همزمان با هفته دولت طرح بهسازی ۴۰۸ واحد مسکونی در شهرستان مهر با مشارکت بنیاد مسکن به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یعقوب نعیمی، مدیر بنیاد مسکن شهرستان مهر با گرامی داشت هفته دولت و سال پشتیبانی تولید و با تاکید بر تداوم توسعه و محرومیت زدایی، گفت: برای بهسازی این واحد‌های مسکونی ۳۴۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

او با بیان اینکه نیمی از این اعتبارات از تسهیلات کم بهره تامین شده است، افزود: همچنین بنیاد مسکن با اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی و وام‌های بلا عوض ۳۰۰ میلیون ریالی برای بهسازی این واحد‌ها اقدام کرده است.

نعیمی گزارشی از عملکرد این نهاد در سال ۹۹ را ارائه داد و بیان داشت: در سالی که گذشت بنیاد مسکن گام‌های ارزنده‌ای در جهت توسعه و محرومیت زدایی در شهرستان مهر برداشته است.

او همچنین با گرامیداشت سالروز صدور فرمان تاریخی امام راحل برای تاسیس حساب ۱۰۰ و ایجاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: این نهاد انقلابی در طول سال‌های گذشته در راستای آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی به ایجاد سرپناه برای محرومان جامعه و همچنین ایجاد عدالت در توسعه اقدام کرده است.

نعیمی از تشکیل ۴۵۰ فقره پرونده و معرفی ۲۴۰ فقره تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی) طرح مقاوم سازی (به ازاء هر واحد بمبلغ کل ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تشکیل پرونده و معرفی ۷۱ فقره سهمیه تسهیلات مسکن محرومین) درجا سازی بمبلغ کل، ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و جهت هر واحد مسکونی ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بعلاوه ۳۰۰ میلیون ریال کمک بلا عوض به ازاء هر واحد پارسال تامین و پرداخت شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان مهر عملکرد بنیاد در حوزه بهسازی و صدور اسناد هم تشریح کرد و بیان داشت: صدور ۳۵۵ فقره مجوز پروانه ساخت روستایی، پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال وام تعمیرات به ۲۱ نفر از واجدین شرائط و مبلغ یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال بعنوان بلاعوض تعمیری از دیگر عملکرد‌های بنیاد مسکن در این شهرستان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.