سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز گفت: از ابتدای اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی (تاکسی و انواع وانت‌بار) در کشور بیش از ۲۷۰۰ خودرو در استان البرز به صورت رایگان دوگانه سوز شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فهیمه السادات قلندرزاده، سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز گفت: با بازدید به عمل آمده از کارگاه‌های مجاز فرآیند تبدیل خودرو به دوگانه سوز، تاکنون بیش از ۲۷۰۰ خودرو با نصب مخزن و کیت مخصوص و ۷۳۰ خودرو نیز در نوبت تبدیل شدن قرار داده شده است. 

 سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز ضمن تاکید بر ثبت نام رانندگان خودرو‌های عمومی (انواع تاکسی و وانت بار) متقاضی این طرح در سامانه GCR.NIOPDC.IR افزود: هم اکنون در استان البرز ۴ کارگاه برای این منظور فعال است و کلیه مخازن، کیت‌ها و تجهیزات سی ان جی بصورت رایگان بر روی خودرو‌های عمومی انواع تاکسی و وانت نصب می شوند.

قلندرزاده گفت: اولویت گازسوز کردن با خودرو‌هایی است که زودتر در سامانه مورد نظر با ثبت کد ملی و شماره موبایل نوبت گیری کنند.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.