معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: تاکنون بیش از ۶۵ دوز واکسن کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت جام تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رحیمیان معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: تاکنون بیش از ۶۵ دوز واکسن در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت جام تزریق شده است که از این تعداد ۵۲ هزار و ۲۹۲ دوز در نوبت اول و ۱۲ هزار و ۴۳۷ دوز در نوبت دوم تزریق شده است.

او افزود: مدتی طولانی است که هیچ واکسن آسترازنکا به دست ما نرسیده است پیگیری‌های زیاد و مکاتبات با وزارت بهداشت انجام شده است قرار است تا پایان هفته تعیین تکلیف شود اگر واکسن آسترازنکا به کشور وارد شود سهمیه دریافتی به دانشکده خواهیم داشت و نوبت دوم آغاز خواهد شد.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام ضمن تاکید بر اینکه بهترین واکسن در دسترس‌ترین آن است ادامه داد: در صورت نبود واکسن آسترازنکا در کشور برای تزریق، واکسن جایگزین طبق نظر کمیته علمی کشور اعلام خواهد شد.

رحیمیان ضمن دعوت از گروه‌های هدف برای تزریق واکسن بیان کرد: همشهریان گرامی به شایعات منتشر شده مبنی بر عوارض واکسیناسیون توجه نکنند و برای حفظ سلامت جان خود و عزیزانتان نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تزریق واکسن اقدام نمائید.

انتهای پیام//ز. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.