رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید صدری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه گفت: امیدوارم فصل آینده، فصل خوبی برایمان باشد. بزرگترین مشکل ما در نقل و انتقالات رقم‌های ۳ برابری است که باشگاه‌های صنعتی پرداخت می‌کنند. این موضوع برایمان یک چالش محسوب می‌شود. باشگاه ما دولتی است و برای پرداخت هایمان، محدودیت و سقفی داریم. باید این سقف رعایت شود. بعضی از باشگاه‌ها با توجه به شرایط مالیشان، رقم‌های بیش از ۲ برابر را اعلام کرده اند و به جنگ بازیکن می‌پردازند. جا دارد از تمامی بازیکنان با غیرت پرسپولیس تشکر کنم که پول را کنار گذاشتند و با عشق به این تیم آمدند. به وجود این بازیکنان افتخار می‌کنیم.

او ادامه داد: برای دریافت مطالبات ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری، بیش از ۳۰ نامه به AFC زدیم، اما دیگر جوابمان را هم نمی‌دهند. از هر راهی تلاش می‌کنیم تا این مطالبه را بپردازیم. ۲ روز گذشته مجدد به AFC نامه زدیم. اگر بتوانیم این مطالبه را دریافت کنیم، بیشتر مشکلاتمان حل می‌شود.

تلاش می‌کنیم تا مشکل طلب کالدرون حل شود

صدری در مورد طلب کالدرون اظهار کرد: به AFC نامه زدیم که طلب کالدرون را از پول‌های بلوکه شده ما پرداخت کنیم. آن‌ها گفتند در مسائل داخلی باشگاه دخالت نمی‌کنند. تلاش می‌کنیم تا مشکل طلب کالدرون هم حل شود. به هوادارانمان قول دادیم با کمترین مشکلات، بتوانیم دل آن‌ها را شاد کنیم. ان شا الله مشکلاتمان حل شود و بتوانیم بازیکنان بیشتری جذب کنیم.

او ادامه داد: در تلاش هستیم تا بتوانیم تمامی بدهی‌های باشگاه را پرداخت کنیم. این مشکلات از قبل هم وجود داشته است. در چند روز گذشته توانستیم بدهی هایمان را پرداخت کنیم و پنجره داخلی باشگاه باز شد. یکی از دلایلی که در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کردم، این بود که بتوانیم زیر ساخت‌ها را از نو بسازیم. باشگاه باید خودش درآمد زا باشد. باشگاه پرپسولیس با ۵۰ میلیون هوادار، باید قدرت درآمدزایی داشته باشد. تمام تلاشمان این است که بتوانیم خودمان درآمدزایی داشته باشیم. می‌خواهیم کمتر وابسته به کارگزار باشیم. فکر می‌کنم زیر ساخت‌های باشگاه، این اجازه را به ما خواهد داد. امیدوارم به عنوان یک باشگاه حرفه ای، به این سمت حرکت کنیم.

اولویت ما در نقل و انتقالات، جذب بازیکنان داخلی است

او ادامه داد: اولویت باشگاه در نقل و انتقالات، جذب بازیکنان داخلی است. ما با آن‌ها به قهرمانی داخلی دست پیدا کردیم. اعتماد به بازیکنان داخلی، باعث افتخار ما و همه جامعه فوتبال می‌شود. هر چه گل محمدی بگوید، ما همان کار را انجام می‌دهیم. اگر نتوانستیم بازیکن ایرانی جذب کنیم، در مرحله دوم به سراغ خارجی‌ها می‌رویم.

صدری افزود: تلاشمان این است که تیم فعلی را حفظ کنیم. کار خارج از عرف انجام نمی‌دهیم. مطمئن هستم با وجود بازیکنانی که جذب کردیم، این فصل هم موفق خواهیم بود و می‌توانیم دل هوادارانمان را خشنود کنیم. به دنبال ششمین قهرمانی متوالی هستیم. تلاشمان این است به نیت ۱۴ معصوم، به رکورد ۱۴ قهرمانی متوالی برسیم. کادر فنی و بازیکنان، مردانه جنگیدند تا توانستیم باز هم قهرمان شویم و به موفقیت برسیم.

او در پایان صحبت‌های خود گفت: کادر مدیریتی پرسپولیس ماندنی هستند. جا دارد به حمید سجادی وزیر جدید ورزش تبریک بگویم و امیدوارم بتواند ورزش کشور را متحول کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۱۵:۵۵ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
آقای مدیر عامل محترم شکسته نفسی نفرمایید ، از این ببعد حدود ۸۳ میلیون ایرانی وحدود ۷ میلیون اتباع سایر کشورهای مقیم ایران سرجمع بفرمایید ۹۰ میلیون هوادار لنگپولیس .
Iran (Islamic Republic of)
شهبازی از اصفهان
۱۴:۱۵ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
چه غلط ها ، ایشون فرمایش کردند تیم لنگ 50 میلیون هوادار داره . بنده خدا یه شکری بخور که واقعیت داشته باشه . اینطور که ایشون میگن یعنی بیشتر مردم ایران لنگی هستند بقیه تیم ها خصوصا" سرورشون تاج هم ول معطله . باید واسه این جور مدیرها تاسف خورد که فقط بلدند چرت و پرت بخورد این ملت میدند واقعا" که . شکوری چند ماه پیش میگفت هوادارا لنگ 30 میلیوند حالا این شازده میگه 50 میلیون چند وقت دیگه یکی دیگه از این حضرات میاد میگه اصلا" کل ایران لنگیند .
Iran (Islamic Republic of)
صدری
۱۱:۵۲ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
خدا بیامرزه حمیدرضا سیاسی مدیر عامل پیشین پرسپولیس را. ایشان هم همین حرفها را زد. هر مدیری را که بخواهند سرش را ببرند می فرستند پرسپولیس.
آخرین اخبار