معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت:از ابتدای امسال هزار فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد در استان ایجاد شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سید مرتضی دهقانی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان با بیان اینکه از ابتدای امسال هزار فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد در استان ایجاد شده است، گفت: از این تعداد ۸۰۰ مددجو تسهیلات اشتغال دریافت کرده و ۲۰۰ مددجو هم از طریق کاریابی مشغول به کار شده اند.

دهقانی افزود: تسهیلات اشتغال با توجه به نیاز مددجویان و طرح اشتغال آن‌ها به خانواده‌های تحت پوشش پرداخت می‌شود و تا به امروز توانسته بسیاری از افراد جویای کار را وارد بازار کار کند.

به گفته وی، در زمینه کاریابی هم ارتباطات بسیار خوبی با سازمان فنی و حرفه‌ای و واحد‌های صنعتی برقرار شده و مددجویان آموزش دیده در واحد‌های صنعتی با تسهیلات ویژه اشتغال پیدا کرده اند.

دهقانی اضافه کرد: استان قزوین در زمنیه اشتغال در سال گذشته عملکرد بسیار درخشانی را از خود برجای گذاشته و هشت هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: کمیته امداد استان امسال هم توجه ویژه‌ای در موضوع اشتغال داشته و برای افزایش آمار اشتغال تفاهم نامه‌هایی را با دستگاه‌های مختلف از جمله بسیج سازندگی منعقد کرده است.

به گفته وی، هم اکنون ۶۰ هزار مددجو از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین خدمات دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.