بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی با معرفی ۱۱ دستگاه اجرایی برگزیده استان بوشهر پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر به مناسبت هفته دولت  برگزار و از خدمات ۱۱ دستگاه اجرایی برگزیده این استان تجلیل شد.

استاندار بوشهر در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر خاطر نشان کرد: فعالیت و خدمات همه دستگاه‌های اجرایی قابل ستایش است و در شرایطی که در محاصره اقتصادی قرار داشتیم و دشمن قصد داشت نظام اسلامی را از پای درآورد، طرح‌ها و برنامه‌های مهمی بدون وقفه اجرا شد.

تجلیل از ۱۱ دستگاه اجرایی برتر بوشهر

عبدالکریم گراوند با بیان اینکه کرونا به بخش‌های گوناگون جامعه از جمله بخش اقتصاد و خدمات خسارت وارد کرده است، افزود: در ۱.۵ سال گذشته بیش از هزار و ۸۰۰ نفر از بیماران کرونایی در استان بوشهر جان باختند و خسارت عمده‌ای به حوزه سلامت و اقتصاد جامعه وارد شد.

او افزود: در همین شرایط دشوار، تعداد تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر از ۹۵۰ به هزار و ۷۵۰ تخت افزایش یافت و با افتتاح طرح‌های جدید عمر ساختمان‌های مراکز درمانی و بهداشتی از ۲۵ به ۱۰ سال رسید.


بیشتر بخوانید


استاندار بوشهر با بیان اینکه در ۴ سال گذشته هر ۱۸ روز یک طرح ورزشی در استان بوشهر افتتاح شده است، ادامه داد: در بخش طرح‌های آبیاری نوین کشاورزی هم، اعتبارات از ۲ میلیارد تومان به ۲۴.۵ میلیارد تومان افزایش یافت که بر همین اساس، زمین‌های تحت پوشش آبیاری نوین از هزار و ۵۳۴ هکتار به ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار رسید.

تجلیل از ۱۱ دستگاه اجرایی برتر بوشهر

گراوند از افتتاح نخستین بیمارستان در شهر‌های جدید کشور در شهر جدید عالیشهر بوشهر خبر داد و اشاره کرد که امسال سد باغان با ظرفیت ۳۲ میلیون مترمکعب آبگیری و برای اجرای ۲ سد از محل فاینانس خارجی چین بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

او با اشاره به اجرای طرح‌های راهسازی با ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار، تلاش برای ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان و تحویل هزار و ۴۷۴واحد تا کنون، نوسازی ۸۵۰ کیلومتر از شبکه آبرسانی، سرمایه‌گذاری ۱۲۰۰ میلیارد تومانی در بخش طرح‌های شیرین‌سازی آب دریا، اعلام کرد: بخش نخست ۲ طرح ۳۵ هزار و ۱۷ هزار مترمکعبی آب‌شیرین‌کن در مرکز استان بوشهر به‌زودی وارد مدار تولید می‌شود.

تجلیل از ۱۱ دستگاه اجرایی برتر بوشهر

به گفته استاندار بوشهر، با افتتاح این طرح‌ها و تولید روزانه ۹۰ هزار مترمکعب آبف مشکل شهر بوشهر برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.