رعایت نکات ساده‌ای مانند زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی می‌تواند در کاهش موارد ابتلا به کرونا و مرگ و میر تاثیر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آتش سرخ کرونا که شعله هایش هر روز با بی توجهی مردم به رعایت دستور العمل‌های بهداشتی زبانه بیشتری می کشد و به آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان می‌افزاید.

حلقه محاصره کرونا در شهرستان درمیان هم پای عادی انگاری‌های مردم هر روز تنگ‌تر می‌شود و افراد زیادی را را در این دام گرفتار می‌کند.

یکی از شهروندان گفت: سهل انگاری در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برایمان گران تمام می‌شود حتی ممکن است به قیمت از دست دادن جان عزیزانمان تمام شود.

او افزود: من جزء آن دسته از افرادی بودم که در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کوتاهی می کردم، اما زمانی که شاهد جان دادن دوستانم بودم آن هم به خاطر رعایت نکردن نکات کوچکی مانند ماسک زدن ، خطر را بیشتر احساس کردم و تصمیم گرفتم لحظه‌ای بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جامعه حاظر نشوم.


بیشتر بخوانید


محمدی یکی از بیماران درگیر با بیماری کرونا تصریح کرد: سختی بسیاری کشیدم بیماری مرا تا پای مرگ کشاند، اما خداروشکر دوباره به زندگی بازگشتم.

او با اشاره به اینکه بیماری فراگیر است ادامه داد: در شرایط امروز که ماسک زدن تنها راه نجات از بند کرونا محسوب می‌شود بهتر است رعایت کنیم تا بیشتر از این شرمنده کادر درمان نشویم.

افزایش بیماران کرونایی در شهرستان درمیان

حالا قرمز شدن شهرستان درمیان خبر از موج سواری بیشتر کرونا می‌دهد وضعیتی که هر روز بر آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا می‌افزاید.

یکی از کادر درمان گفت: تعداد بیماران نسبت به قبل افزایش چشم گیری داشته است.

کرونا در پیک پنجم همچنان گوی سبقت را ربوده است و گذر از این پیک خطرناک تنها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ممکن است.

در یک ماه گذشته ۱۰۲ بیمار کرونایی در شهرستان درمیان شناسایی شده که ۵ نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.